Monday, January 08, 2007

Бухимдал

Яагаад ч юм өнөөдөр нэг л тайван биш өдөр байлаа. Сэтгэлдээ хэн нэгэнд гомдсон бололтой. Гүйж очоод чиний гаргаж байгаа энэ зан чинь надад таалагдахгүй, намайг зовоогоод байна гэж хэлмээр байгаа ч ямар нэгэн юм араас минь татаад хэлэх нь байтугай очиж ч чадсангүй. Хүмүүс яагаад бие биедээ атаархадаг юм бол болоо? Хэн нэгнийгээ сайхан явбал баярлах байтал харин ч, энэ надаас илүү гарчихлаа үүнийг яаж өөрийнхөө доор байлгах вэ? гэсэн шиг л зан авир гаргах юм. Бид чинь өөр өөрийн л гэсэн тус тусын амьдралтай биздээ. Миний муу эсвэл сайн явах бусдын амьдралд нөлөөлнө гэж үү? Мэдэхгүй юмдаа.

7 comments:

Anonymous said...

ммммммм
бодмоор л юм байна
энэ нөгөө Монголчуудын тамын тогооны үлгэр байх л даа
Хамт... зэрэг...
гэж байгаа ч худлаа л байхгүй юу

Anonymous said...

ммм
бодмоор л юм байна
энэ нөгөө Монголчуудын тамын тогооны үлгэр байх тээ?
Хамт... зэрэг... гээд байгаа нь худлаа байх онцгүй шүү. Чи энэ өдөр нөгөө хэлж байсан аргаараа өөрөө тайвшралыг олоорой

Марта said...

anonymous
bayarlalaa. ymarch baisan setgel odoo uudrug bainaa.taivshirah bas neg neelt hiisen. kotok..hehe

Док said...

хөөөөх тэр чинь нээрээ сайхан санаа байна аа, даанч би... хэхэ ;))

Марта said...

Сурахад амархаан та завтай үедээ хэлчих би заагаад өгий би одоо бараг сурцан.

Anonymous said...

Kotok goy sonsogdoj bna shuu! Namaig ochihod mus ni hailaagui baih bgaa. Manai end yag l nalgar namar shig tiim l dulaahan bna.
Heduulee nogoo yarij bsan ajluudaa guitselduulnee za. Bas kotokiig nemchihey!
Badgaa

Марта said...

badgaa egchid;
tegnee. yrij baisan zvilvvdee ymarch baisan hiinee. ta hezee ireh ve? hurdan ireerei. bi nileedgvi kotok meddeg bolson.manai end bvvr 2ch kotok barag l zeregtseed barigdchihsan..haa saigvi l musun kotok. Neeree dadlagt hurdan garhiimsaaan..estoi buun onigootoi boloh baihdaa..haha